دیدار رئیس بهزیستی شاهین دژ با خانواده های شهدا

رئیس بهزیستی شاهین دژ با خانواده های شهیدان نورپور و غزنوی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : در راستای رزمایش رهروان شهدا و تجلیل از مقام ارزشمند شهدا بهمراه عظیمیان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ، نماینده فرمانداری و مسئول امور ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ از خانواده های معظم شهدا ( شهید غزنوی و شهید نورپور) دو نفر از همکاران اداره دیدار و دلجویی شد.
وی افزود : بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهداء کمتر از شهادت نیست و این امر برای ما هم صادق و براساس وظیفه خود این دیدارها ادامه دار خواهد بود .
رئیس بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: انقلاب، عظمت، استقلال و سرفرازی امروز ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است. آنهایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور نموده‌اند.
داداشیان خاطرنشان کرد: خانواده شهدای عزیز و همه ایثارگران معلم‌های بزرگ در این کشور هستند. ما درس را باید از شما یاد بگیریم و بیاموزیم. مردم ما مردم قدرشناسی هستند. قدر شما خانواده‌های شهداء را می‌دانند. همه می‌دانند که اگر ایثارگری و فداکاری عزایزان شما نبود بر سر کشور چه بلایی می‌آمد.
داداشیان دیدار و حضور در کنار خانواده های معظم شهدا را توفیق الهی در ادامه دادن راه شهدای بزرگوار دانست.
گفتنی است در این مراسم از همسران شهیدان غزنوی و نورپور با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 120343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد